Регламент Першого благодійного "Забігу із собаками"
Новини Фонду

Регламент Першого благодійного "Забігу із собаками"

​1. Загальні положення

1.1. Перший благодійний «Забіг із собаками»(далі – Забіг) – це забіг, які долає людина разом з собакою на повідку або без собаки з метою підтримки проектів та ініціатив Благодійного фонду Happy Paw. Пропаганди здорового способу життя та залучення населення до регулярних занять фізичною культурою і спортом. Розвитку масового спорту в Києві та Україні.

1.2. Організатори Забігу:

ГО «Топ Раннерз»

БО «БФ «Щаслива лапа»

1.3. Місце, час та програма проведення змагань:

День і час проведення заходу: 17 червня 2017 р. з 08.30 до 15.00

Старт, фініш та маршрут змагань: 1км та 3км (одне коло) - паркова зона липової алеї, біля корпусу 12м, національного комплексу «Експоцентр України», пр-т Академіка Глушкова, 1, м. Київ.

Розклад* (можливі зміни)

8.00 - відкриття стартового містечка: 17 червня 2017р, місто Київ, пр-т Академіка Глушкова, 1, корп. 12м, Київ.

10.30 - загальний старт (1 та 3км). Ліміт часу – 1 година

11.30 - закриття траси

12.00 - нагородження переможці забігів

9.00 – 15.00 – активності із собаками, майстер-класи для дітей та власників собак

2. Загальні правила для Учасників Забігу

2.1. До участі у забігу допускаються всі бажаючі, які не мають протипоказань за станом здоров'я для участі в даному забігу.

2.2. Кожен Учасник Забігу змагань добровільно бере участь у заході, визнаючи всі ймовірні

ризики для власного здоров’я та здоров’я собаки під час і після їх закінчення.

2.3. Кожен Учасник Забігу змагань бере на себе особисту відповідальність за свій фізичний стан та фізичний стан своєї собаки і здатність завершити дистанцію змагань.

2.4. Учасник Забігу повинен бігти тільки по трасі дистанції, слідуючи розмітці траси.

2.5. Захід буде проведено за будь-яких погодних умов.

    3. Правила поводження з собаками для Учасників Забігу та відвідувачів.

    3.1. Учасник Забігу повинен суворо дотримуватись Правил утримання собак та котів в м. Києві, затверджених Рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 р. № 1079/3912.

    3.2. Учасник Забігу зобов’язаний тримати собаку, з якою прийшов на забіг виключно на повідку протягом усього часу проведення заходу (до, під час і після забігу, під час нагородження тощо).

    3.3. При цьому:

    - повідок повинен бути такої міцності та у стані, що забезпечуватиме можливість тримання собаки поряд із Учасником Забігу протягом усього необхідного часу;

    -Учасник Забігу зобов’язується відпускати собаку на таку довжину повідка, що забезпечуватиме повний і постійний контроль пересування тварини та унеможливить заплутування тварин з повідками тварин інших учасників, іншими учасниками, третіми особами, майном тощо;

    -довжина повідка не може перевищувати 160 см;

    -на дистанції забороняється використовувати повідок-рулетку;

    -якщо собака звільнилась від повідка, Учасник Забігу зобов’язаний самостійно повернути собаку на повідок.

3.4. Для собак, які віднесені до потенційно небезпечних порід, обов’язковою є наявність намордника. Організатори вважають потенційно небезпечними породи, які визначені у Правилах утримання собак та котів в м. Києві, затверджених Рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 р. № 1079/3912, а також Переліку порід собак, відповідальність власників яких підлягає обов’язковому страхуванню за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2002 р. № 944.

3.5. Учаснику Забігу забороняється використовувати суворий (шипований) нашийник для собаки.

3.6. Учаснику Забігу забороняється здійснювати будь-які команди, жести тощо, що можуть провокувати агресивність своєї або іншоїсобаки.

3.7. У разі невиконання правил, визначених п.п. 3.1-3.6, а також у разі прояву собакою агресивної поведінки, Організатори мають право дискваліфікувати Учасника Забігу та його собаку без відшкодування шкоди, у тому числі стартового внеску.

3.8. Учасник Забігу несе повну відповідальність за будь-яку можливу шкоду, завдану твариною, з якою він здійснює забіг іншим Учаснику Забігу, іншим тваринам, третім особам, майну інших осіб тощо. Не рекомендується собакам вагітним, собакам з тічкою брати участь у Забігу.

3.9. ОрганізаториЗабігу не несуть жодної відповідальності за шкоду, завдану собакою Учасника Забігу.

4. Стартовий внесок

4.1. Стартовий внесок для Учасника Забігу складає 300 грн.

4.2. У разі анулювання реєстрації стартовий внесок не повертається.

4.3. Стартовий внесок, який є добровільним внеском кожного учасника, є особистим внеском, спрямованим на організацію, підтримку та розвиток змагань з бігу. У випадку, якщо учасник не зможе взяти участь у змаганнях, завершити дистанцію або не вкладеться у встановлений ліміт часу, внесок не повертається.

5. Стартовий пакет

5.1. Кожен Учасник Забігу отримує стартовий пакет після реєстрації у день проведення Забігу. Якщо Учасником Забігу є Учасник-дитина, то стартовий пакет отримують для такого учасника батько/матір або опікун.

5.2. Стартовий пакет включає: брендована сумка, стартовий номер, фірмова футболка, бандана учасника (для вас або вашого пухнастика), жетон для собаки з QR-кодом на шнурку, спортивна пляшка Saucony, пляшка з водою, порція корму Morando.

5.3. Стартовий номер має бути прикріплений на грудях Учасник Забігу і бути добре помітним. Під час подолання всієї дистанції забороняється знімати, складати, закривати номер.

6. Реєстрація результатів

6.1. Визначення переможців та призерів забігу відбувається за фактом приходу на фініш.

7. Відповідальність та безпека

7.1. Усі зареєстровані Учасники Забігу самостійно несуть відповідальність за власне життя та здоров’я, а також за життя і здоров’я своєї собаки. При отриманні стартового пакету, Учасник Забігу зобов'язаний підписати заяву, відповідно до якої він повністю знімає відповідальність з організаторів за свій фізичний стан та стан своєї собаки до змагань, за можливий збиток здоров'ю, отриманий під час змагань, а також за свій стан здоров'я та собаки після змагань (Додаток 1). Медичне обслуговування в процесі змагань здійснює чергова бригада медичної допомоги, яку забезпечує Організатор.

7.2. Медичну допомогу можна буде отримати при необхідності на фініші дистанції. Учасник, що потребує допомоги може звернутися безпосередньо або через волонтерів або організаторів.

7.3. Зняття з дистанції може здійснювати медичний персонал, організатори, судді по необхідності (якщо учасник заважає іншим учасникам в проходженні дистанції і порушує правила забігу).

7.4. Кожен Учасник Забігу має право звернутися за ветеринарною допомогою для свого собаки.

7.5. Кожен Учасник Забігу несе відповідальність за будь-яку можливу шкоду, завдану собакою, з якою він здійснює забіг іншим Учасникам Забігу, іншим тваринам, третім особам, майну інших осіб тощо.

7.6. Учасники Забігу зобов'язані дотримуватися Правил дорожнього руху України і особисто несуть відповідальність за власну безпеку під час участі у заході.

7.7. Кожен Учасник Забігу самостійно долає всю дистанцію і несе повну відповідальність за ризик пов'язаний з участю у змаганнях.

7.8. Учасник Забігу повинен підкорятися вимогам організаторів, суддів, контролерів та маршалів, медичних працівників. В іншому випадку Учасник Забігу знімається зі змагань.

7.9. Учасник Забігу підтверджує, що стан свого здоров'я та здоров’я своєї собаки перевіряв регулярно, фізично здатний до участі в змаганнях і не має жодних протипоказань.

7.10. Організатори, спонсори, партнери не несуть відповідальності за фізичні травми, ушкодження, будь-які збитки, які Учасник Забігу та його собака понесли до, під час або після проведення змагань.

8. Протести і претензії

Протести.

8.1. Учасник Забігу має право подати протест, що впливає на призове місце в абсолютній першості, в день заходу, протягом 30 хвилин після оголошення попередніх результатів.

8.2. Протести подаються в секретаріат на ім'я головного судді і розглядається суддівською колегією, до складу якої входять головний суддя, старший суддя стартовою - фінішної зони і головний секретар.

8.3. Протест приймається лише після сплати у розмірі 300 грн. У разі задоволення протесту, кошти повертаються. У разі відхилення протесту, кошти не повертаються.

Претензії.

8.4. Учасник Забігу має право подати претензію протягом 3 (трьох) днів після закінчення заходу. Претензії відправляються на електронну адресу info@toprunners.org. При подачі претензії необхідно вказати наступні дані: прізвище та ім'я (анонімні звернення не розглядаються); суть претензії, в чому полягає претензія; підстави для претензії (фотографії, особистий секундомір, суб'єктивна думка та ін.).

8.5. Комісія у строк 24 години, з моменту отримання претензії, готує офіційну відповідь, який направляється на електронну адресу, з якої була подана претензія.

8.6. Приймаються претензії виключно тільки ті, які не можуть вплинути на результати змагань.

8.7. Претензії та протести приймаються тільки від Учасника Забігу.

9. Нагородження

Переможці забігу із собаками:

1 км

1 місце – корм від Morando Ukraine, сертифікат на кросівки від Saucony, сертифікат на 500 грн від Woofit

2 місце – корм від Morando, сертифікат на футболку від Saucony, сертифікат на майку для песика від Woofit

3 місце – корм від Morando, іграшка від COLLAR, сертифікат на майку для песика від Woofit

3 км

1 місце – корм від Morando, сертифікат на кросівки від Saucony, сертифікат на 500 грн від Woofit

2 місце – корм від Morando, сертифікат на футболку від Saucony, сертифікат на майку для песика від Woofit

3 місце – корм від Morando, іграшка від Collar, сертифікат на майку для песика від Woofit

Наймолодший учасник забігу – книга від видавництва Nebo BookLab Publishing

Спеціальні номінації:

Переможці в індивідуальному забігу без собаки:

1 км – сертифікат на аксесуар від Saucony Ukraine, сертифікат bodo.ua, сувеніри бренду Andreev

3 км – сертифікат на аксесуар від Saucony, сертифікат Bodo, ящик Coca-Cola Zero

Номінації за активності та майстер-класи:

Собака-непоспішака або найнаполегливіший пес 1 лежак від Harley and Cho - лежаки для собак и котов

Найкраще взаєморозуміння серед пар:

1 км – сертифікат від Школа взаимопонимания с животными "Pets&People" з дог-фітнесу (нагородження після 1го масажу)

3 км – сертифікат від Pets & People з дог-фітнесу (нагородження після 2го масажу)

участь в майстер-класі – сертифікат від Pets & People за базове дресирування

Найспокійніший пес –5 пачок печива від Dogwill

Наймодніший пес –3 лежаки для маленьких і середніх порід від Домик в Домике

Дитяча зона:

1 місце в конкурсі малюнків – сертифікат BODO

2 місце в конкурсі малюнків – сертифікат BODO

3 місце в конкурсі малюнків – книга від видавництва Nebo BookLab

Усі учасники дитячого конкурсу отримають спеціальні подарунки від фонду Happy Paw.

10. Використання персональних даних

Кожен Учасник Забігу дає свою згоду на використання його особистих даних, фото-, відео-, аудіоматеріалів з його участю для рекламної діяльності або в інших цілях організаторами без узгодження з ним і без права повного чи часткового відшкодування в будь-якому вигляді.

11. Інформаційні джерела

Детальна інформація про захід (анонси, положення, інформація про забіг, фото і відеозвіт) розміщена на https://www.facebook.com/toprunners2015 та https://www.facebook.com/events/

За інформацію на інших інформаційних ресурсах, оргкомітет змагань відповідальності не несе.

Адреса оргкомітету:

ГО «Топ Раннерз» - 02081, Київ, Україна, вул. Здолбунівська, 3, info@toprunners.org

БО «БФ «Щаслива лапа» - Київ, вул. Шота Руставелі, 44, hello@happypaw.ua

13. Контакти організаторів

Директор змагань ГО «Топ Раннерз» – Олексій Кононенко +38 066 877 81 21, tayres@ukr.net

Представник БО «БФ «Щаслива лапа» - Ангеліна Дорофеєва +38 067 537 55 46, pr@happypaw.ua

Своєю участю Учасник Забігу підтверджує, що ознайомився, зрозумів і погодився з усіма правилами проведення заходу, порушення яких може призвести до дискваліфікації учасника.

16.06.2017