До Всесвітнього дня захисту тварин (4 жовтня) наш фонд спільно з партнерами запускає низку важливих проєктів, основна мета яких – привернути увагу громадськості до проблеми безпритульних тварин, а також популяризація адопції тварин із притулків.
На сьогодні, на жаль, ситуація у притулках дуже складна: більшість з них переповнені та мають значні труднощі з розміщенням тварин, адже місць і можливостей для їх утримання – просто немає. Окрім цього, майже щоденно притулки поповнюються коробками з цуценятами та кошенятами, які «добрі люди» залишають просто під воротами притулків для тварин.
Щоб допомогти вирішити цю проблему, ми звернулись до маркетингового агентства Fedoriv з проханням розробити рекламну кампанію, яка приверне увагу до проблеми безпритульних тварин в Україні та спонукатиме забирати чотирилапих із притулків. Друзі з Fedoriv охоче відгукнулись на наше прохання та дуже відповідально поставились до виконання поставленої задачі. Для початку було проведено дослідження та отримано цікаву статистику: 30% опитуваних людей сказали, що основний бар’єр, який зупиняє їх взяти песика чи котика з притулку полягає в тому, що важко спрогнозувати характер тварини. А от 60% опитуваних готові взяти відразу дорослу тварину. Так виникла ідея зробити акцент в рекламній кампанії саме на дорослих тварин, які вже мають свій сталий характер та зазвичай важче прилаштовуються і тому часто проводять усе життя в притулках.
Тож незважаючи на карантин та інші катаклізми 2020 року, разом з Fedoriv ми створили унікальний проєкт, який нарешті готові показати усім вам. Завдяки нашим партнерам з різних сфер бізнесу, які відгукнулись та вирішили інформаційно підтримати нашу ідею вже 5 жовтня стартує кампанія під назвою «Шукай свого в притулках».
До проєкту приєднались відомі українські компанії: MOYO, Skyup, Collar, BEKO, Varvar Brewery, ТМ Сузір’я, Оушен плаза, Сім'я ресторанів Діми Борисова, Monobank, Varus, Розетка, HUSSE, більше 120 кав'ярень, серед яких: "Делетант", "1900", вся мережа кав'ярень "Тетя Клара" та інші, які саме до Дня захисту тварин (4 жовтня) розмістять тематичні банери, плакати і відео на власних офлайн та онлайн носіях.Разом з партнерами ми сподіваємось збільшити кількість прилаштувань тварин із притулків, а також популяризувати серед населення (особливо, серед молоді) ідеї гуманного та відповідального ставлення до чотирилапих.
Так, наприклад, мережа магазинів MOYO з 5 по 11 жовтня буде транслювати в усіх своїх магазинах на телевізорах і моніторах відеоролики із закликом забирати тварин із притулків. В офлайн магазинах мережі та на сторінках у соцмережах будуть розміщені рекламні плакати. А найбільший цілодобовий магазин MOYO, що у м. Києві за адресою: вул. Марка Вовчка 18А буде повністю брендований у стилі кампанії «Шукай свого в притулках» від Fedoriv та Happypaw.
Також відомий бренд побутової техніки ВЕКО підтримає проєкт і поділиться інформацією про те, як круто забирати тварин із притулків на своєму сайті та у соцмережах.
А от разом з першим українським лоукостом Skyup також 5 жовтня ми анонсуємо круті подарунки для усіх майбутніх власників чотирилапих із притулків. Окрім цього, близько 100 кав’ярень по всій Україні приєднаються до кампанії «Шукай свого в притулках» та розмістять яскраві плакати у своїх закладах.
Тож якщо ваш бізнес прагне бути соціально активним та допомагати у вирішенні важливих соціальних проблем, ми завжди відкриті до співпраці та закликаємо до створення спільних крутих проєктів: https://happypaw.fedoriv.com/