Перейти до основного вмісту

Що таке Happy BOX від Happy Paw?

Друзі, вже на днях розпочинається наш унікальний проект – Happy BOX, у рамках якого відомі українські компанії на 3 місяці стануть опікунами песиків з притулку.

Протягом цього часу гавчики отримуватимуть корм, смаколики та у разі потреби – медичні препарати. А у відповідь від песиків наші друзі одержать справжній HappyBox з листом, спеціальним подаруночком для команди тієї чи іншої компанії та інші приємності. :) Та наша спільна головна мета – це зробити все, аби песики знайшли люблячі і турботливі родини.

Більше деталей згодом у нас на сайті та у соцмережах. А от хто саме з наших друзів-партнерів та чому вирішили взяти участь у цьому проекті, читайте далі:

POPELAgency: «Майже у кожного співробітника POPELAgency є домашня тварина. Тварини дуже залежать від нас, не вміють брехати і люблять дуже щиро. На вулиці з тваринами часто поводяться жорстоко, а самі себе вони захистити не здатні. Це системна і велика проблема. Чудово, що в Україні є організації, які працюють над нею і допомагають тваринам знайти будинок і захист.

Вперше ми зіткнулися з Благодійним фондом «Happy Paw» в 2015 році, коли він брав участь в освітній програмі для дизайнерів «Стажування-2015». Ми щиро віримо в наміри і справи організації. Тому підтримуємо ініціативу і сподіваємося, що таких проектів буде більше».

THINKMcCANN: «Ми вирішили взяти участь у благодійному проекті HappyBOX не вагаючись. Адже прагнемо допомогти тим, хто потребує любові, турботи та захисту. Кожен член команди має змогу долучитись до проекту та зробити нашу Лакі щасливою» (прим. Лакі - собачка, яку THINKMcCANN взяли під опіку).

SCHOLZ & FRIENDS: «Чудова ініціатива Happy Paw не може залишити байдужим. Вони власним прикладом показують, що зробити світ трішки кращим і добрішим під силу кожному з нас.

Ми з радістю приєдналися до проекту і сподіваємося, що наш приклад наслідуватимуть наші колеги і партнери».

Укртелеком: «Хочемо зробити світ кращим і добрішим!»

Arriba:«Нам цікавий проект, бо для нас це новий позитивний досвід. Почнемо з того, що ми називаємо нашу підопічну Bro Shka».

А також до нас долучилось агентство BBDO.

Більше деталей вже дуже скоро! Дочекайтесь!

2016-12-02